Galen!

Hello!

OMG OMG!!!!!!
^^ hehe, hej hej...

Nu var det länge sedan jag bloggade, inte bra, inte bra, jag får bättra mig på det helt enkelt ;)

Det är så mycket läxor jag borde göra, samtidigt som jag knappt kan bärja mig över att skaffa en systemkamera. Jag kan bara inte låta bli att titta runt på nätet efter kameror och objektiv.
Fast jag ska ändå inte köpa en förrän mellandagsrean eftersom jag inte har råd. Så jag har en plan ;)

  • Spara. Dra ner på shoppingen. Jag ska försöka att inte bränna en enda krona av månadspengen.
  • Göra småsysslor. Göra saker hemma för cash, städa t.ex. Jag kanske inte tjänar så mycket på det, men pengar är pengar
  • Mellandagsrean. Det är värt att vänta och hoppas på att priserna sjunker
  • En bra idé. Hade en till idé men jag har glömt den -.-'

ett av mina två par Londonskor :)


//Louise

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0