Riksdagsbesök

Heej! :D

OMG måste berätta om igår! :D
Igår besökte vi riksdagen med klassen, först var vi på något random ställe som kallas demokrativerkastan' om jag inte minns fel. Där hade vi rollspel där vi fick olika identiteter och delades in i olika påhittade partier med bestämda åsikter (motioner och propositioner), självklart hamnade jag ju i det minsta partiet.

Det var riktigt kämpigt eftersom typ alla de andra partierna var emot mitt, och debatten blev i stort sett mellan mig och ett av det största partierna.
Tyckte iallafall att jag var modig som vågade snacka i slutet i talarstolen eller vad det nu kallas ^^

Sen drog vi till plenissalen xD looove that name!
En liten bonus var, OMG OMG OMG!!!!!! Vi såg Fredrik Reinfelt utanför!!!! OMG nu är man ju nästan politiker och kändis själv :'D


blummä ^^'


//Lollo ★

Kommentarer
Postat av: lina

Vi såg honom faktiskt 2 gånger, hmhm! Han vinkade också xD

2010-09-24 @ 16:16:38
Postat av: Louise

Två gånger? Det minns jag inte ^^

Juste, självklart, han vinkade! :D

2010-09-24 @ 18:54:11
Postat av: lina

Din nya header är feeeta nice! Bilden på dig, omg, jag dör o <3

2010-09-30 @ 18:25:29
Postat av: Louise

Danke Linis <33 :D

Det e faktiskt mickis som har tagit bilden på mig, när vi hade picknick ;)

2010-10-01 @ 16:54:54
Postat av: Neha

vore lite coolt att ta sig en sväng på riksdagen:D

2010-10-06 @ 18:41:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0