Massor av pengar

Heej!!

Gick till skolan idag och tänkte att det här var ytterligare en lång dag. Men det visade sig att jag hade läst fel på schemat då vi slutade 14.00 idag :)
Idag hade vi två bildlektioner, vanlig bild och min profilinriktning, Bild o Form. På BoF ska vi måla skolans toalettdörrar, på insidan. Sjuk idé tycker jag,  det är så mycket vi inte får måla eftersom alla bara kommer klottra på dörrarna ändå... Annie ska måla läskiga ögon på en dörr, ingen kommer våga gå på toa efter att hon målat det? Men det kommer bli sjuuk coolt, hon är så duktig ♥

Just det!!! Gömde berätta igår! Jag har vunnit på triss!! Massor av pengar!! ...eller alltså... 50kr, men jag vann iallafall något ^^'

 

//Louise


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0