"Jag ska inte skrämma er"

Heej!

Nu är det nog dags att dra igång den här bloggen tycker jag! :)

I helgen tävlade jag i mångkamps-SM. Det gick helt ok och det var roligt. Lina, min classmate kom och tittade när jag sprang häck, trevligt trevligt :) Tack Lina! ❤

Idag var det tillbaks till skolan igen, knappt två veckor har gått och jag är redan skoltrött!?
På matten pratade som vanligt våran lärare bort hela lektionen och jag börjar förstå varför han säger att vi måste jobba hemma varje dag. Det är sant! Han bokstavligen tvingar oss och sen säger han "jag ska inte skräma er!". Nä, nä herr snälla lärare, jag blir inte alls rädd fast du kastar mördarblickar på oss och det ända du säger är vad man inte får göra, nänä, jag är inte alls rädd för dig... o.o

killarna hoppade stav i helgen :p


Det var väl det, bye så länge! //Louise

Kommentarer
Postat av: Lina

Hiihi, det var roligt att se på när du hoppa häck :D <3

2010-09-06 @ 19:17:54
Postat av: Louise

och det var roligt att ha så fin publik av dig :) <3

2010-09-06 @ 20:46:08

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0