Ett tiiill eeeexeempeeel låååångsaaamt

Heej! :D

Ok, jag ska börja med att berätta om gårdagen ^^
Igår tävlade jag ju på Lag USM, det var ruuuligt som jag hade trott. Alla människor var jätteroliga och jag gjorde personbästa på 100m och sprang under 13 sekunder för första gången! :D
Stafetten gick mindre bra så vi tappade lite där och slutade tvåa i den totala lagtävlingen, så det var roligt :D

Idag var en lättsam dag, tror jag... ^^'
På matten höll jag på att tappa tålamodet när vi fick se nån powerpoint-liknande film där olika räkne-grejer förklarades. De var superlätt och rösten pratade lååångsaaaamt och tog minst en miljard exempel på det megaenkla förklaringarna om vad potenser är. I slutet var jag nära att rusa ut från klassrummet när rösten åter igen sa "vi taaar ett tiiill eeexeeempeeel" xD

På lunchen vände jag mig om för att prata med en kompis och jag trodde att jag hade ställt ner vattenglaset, men tydligen hade jag inte det... Så självklart välte jag ur glaset och jag fick torka upp tillsammans med mattanten, piiiniiigt ^^

Det var allt för today, bai ★

//Louise

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0