Saft ur A4-papper

Heej!!

Random dag o.o

Vi ska ha ett "val" i skolan imorgon på skoj bara, för att se vad våran skola skulle rösta på och våran klass har fått uppgiften att "värda" för valet, ha hand om en valsal helt enkelt. Jag fick det JÄTTEROLIGA jobbet, not... att räkna alla röster. Självklart består min grupp också av tre hockeykillar från klassen. Det blir en ensam liten tjej med tre stora killar, kul, fast ja, varför inte, kanske får mig ett gott skratt av att betrakta detta IQ befriade hockeytokar ^^

På BoF (bild o form) så red mickis på min rygg, hon fick väl lite utsikt och hittade en saftflaska. Vi fick dricka saft för läraren men problemet var att vi inte hade nårgra gals bara. Mickis löste problemet med att vika papper till fyrkanter och ha saften där i. Jag blev helt facinerad vilket ledde till att jag glömde dricka upp saften snabbt och mitt "pappersglas" började läcka... ^^'

Nu blire plugg, får skynda mig på datorn, kanske blir åska, riktigt läskiga moln påväg

muuuuuu

//Loysan

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahaa det var gott med saft xD <3

2010-09-15 @ 19:39:23
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/
Postat av: Sugarcookie

Hihi tack gullunge! <3

2010-09-17 @ 21:34:14
URL: http://sugarcookie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0