Jay Smith ★

Hello!!! :D

Jag är lycklig idag :D
Hittills har det här varit en grym helg och det kommer den fortsätta att vara! :D

Idag åkte jag, Isa och Pegah till Gamla Stan för att fika och umgås som de gamla tiderna då vi gick i samma klass ❤
Vi gick först till sci-fi bokhandeln och vem ser jag då, Jay Smith från Idol!!!! Den absolut bästa blivande rockartisten ever!! Efter lite viskande i butiken så tog vi bilder med honom :D <333
Sen gick vi till Espresso House och fikade i 1,5 timme, det var asgott. Pegah vräkte i sig, jag mumlade att jag behövde kräkas och Isa suckade åt dessa två mongolider ♥
Sen drog vi till Buttericks och där såg vi Johan Palm, men ingen av oss var intresserade av att träffa honom så... :p
Påvägen dit stannade vi och kollade på en snowboard-show på sergel, det var awesome :)

Som sagt, awesome helg hittills, imorgon blir det först fota med Syltis på morgonen och sen träffa fler kompisar bl.a. en som jag inte träffat på månader! Ser fram emot det :)

//Happy Louise :D

Kommentarer
Postat av: Syltis

Ja :D Fina bilder blev det!

2010-10-18 @ 14:59:13
URL: http://keya.devote.se

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0