EMA - inget för mig inte...

Heej!

Nu har jag varit hos doktorn, fick nån medicin som smakar: uuuääähhuuooäääh :p
Nu hoppas man bara att man blir frisk illa kvickt! ;)

Jag tittade lite på EMA igår, alltså jag förstår allvarligt inte varför det känns som att alla kastar sig till tv:n för att se det. De flesta artisterna hade riktigt dåliga liveframträdande, det hela kändes bara som upptryckta pattar och dålig sång, nä inget för mig inte...
Bara lite åsikter och tankar från mig, det var nog allt, bye bye

En bild från min och syltis fotorunda i höst :)


//Lollo

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

sv. tack, kul att du gillar den :)

2011-01-05 @ 15:52:57
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

URL/Bloggadress

Din kommentar här

Trackback
RSS 2.0